Balkabağım benim:)

28 Ocak 2011 Cuma

Barış artık yürüyor :)


23 Ocak Pazar günü itibari ile sadece 3-4 adım olan adım sayımız 10-12 ye çıkmış bulunuyor:) Çok mutluyum, Barış artık resmen yürüyor :) Hem de bir kere değil 2-3 kere yaptığından hem cep telefonuna hem de fotograf makinasının kamerasına ayrı zamanlarda çekebildim.Gerçi hala emeklemek daha kolayına gidiyor ama...

Dün itibari ile de farkında olmadan sık sık yürüme denemeleri yapıyor.. minik oğlum benim... o kadar değişik ve mutluluk veren bir olay ki, nasıl kelimelere döksem bilemedim..

Ve 7-8 aylıkken anneye benzer kelimeler kurarken, uzun zamandır ba-ba ve benzeri dışıda ağzından birşey duyamazken, yine Pazardan beri sık sık "anne"ye benzer sesler çıkarıyor ve tabi ben eriyorum...Fatih'in yaşadığı hazzı düşünemiyorum bile( o kadar sık ba-ba diyor ki)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder