Balkabağım benim:)

20 Nisan 2011 Çarşamba

DİŞ HEDİĞİ(DAHA ARTİSTİK İSMİYLE DİŞ PARTİSİ)






İnsan çocuk sahibi olunca ona dair herşeyi yapmak istiyor, ya da ben öyleyim.Barış'ın diş çıkarması da pek bir merasimle olunca, çıkan ilk dişin yarattığı coşku da tarif edilmez boyutta oldu. Diş partisi yapmayı da çok istiyordum. Öyle çoşkulu paylaştım ki bu haberi insanlarla onların da "artık bu diş hediksiz olmaz" taleplerini de gözardı edemezdim. Velhasıl 16 Nisan Cumartesi için organizasyon yaptım ve diş partisi hazırlıklarına giriştim.Zaten diş hediğinin hemen bekletilmeden yapılması gerekiyormuş.





Yine annem ve kayınvalidemin yardımları ile hazırlıkları tamamlayıp, cumartesi misafirlerimi ağırladım. Diş şeklindeki pastamız da (üzerindeki tek dişi çıkmış bebeğin getirilirken biraz tipinin kayması dışında) çok güzeldi. Anneanne, Babaenne, Hala, bakıcımız ve oğlumun diğer teyzeleri ile kız kıza güzel bir parti oldu. Düşündüm de tek erkek BARIŞ'tı:)))(severim onu bennnn)











Tepsiyi hazırlandım önce. İçine Makas, Kalem, Altın, Para, Steteskop(malum evde doktor bol), Yeni değişen Hukuk Muhakemeleri Kanunu( o da bizden:)), Mause koydum. Tepsiyi önüne koymamla Barış'ın steteskopu kapması bir oldu. Öyle ki kamera kaydı yapan İlknur bile zor yetişti Barış'ın hızına. Koca steteskop daha çok ilgisini çekmiş olabilir belki ama evde iki doktor olunca doktor olması da uzak ihtimal değil hani. Sonrasında da mause u kaptı gerçi ama...




Bunlar için eğlencesiydi.Tek dileğim, canım oğlumun gerçekten severek yaptığı bir işinin olması, mesleğini sevmesi...






































































2 yorum:

  1. Darısı yeni incilere :))) Küçük adam oğlum benim, partinin yıldızıydı haliyle. Bu arada kuşbakışı görüntüden dişin sağ ucu da kısa di mi şimdi bakınca farkettim. Nazar çıksın bi yerden boşver :)))Geleceğin yakışıklı doktoru, çok yakışıklı bir plastik cerrah olur artık, Bir christian troy mu desem, sean mcnamara mı desem ? :)))

    YanıtlaSil
  2. Aman dişin muntazam olması da mümkün değil ki zaten, olacaksa da nazar çıkmıştır, evet:)Hımmmm plast,k cerrah bizim de işimize yarayabilir hani:))tercihim tabi ki christian troy serseri, çapkın,yazamayacağım bilimum şeyler işte... ama Barış öyle olsun istemem tabi ki:)

    YanıtlaSil