Balkabağım benim:)

19 Mart 2011 Cumartesi

aylar sonra sinema...'Aşk Tesadüfleri Sever'


Tam 16 ay olmuş... En son 1 Ocak 2010 Yahşi Batı filmini izlemiştik, karnım burnumda, ayaklarım şiş, ayaklarıma tabure gibi birşey aramıştı fellik fellik Fatihcim...Kırık bir koltuk parçasını tabure niyetine kullanmıştım, öyle şiştim ki, aşağı sallandıramıyordum ayaklarımı, feci ağrıyordu...

Nerden nereye...Önce her seferinde gitmeye niyetlendiğim ama her seferinde de Barış'ı bırakmak istemediğimden gidemediğim kızların gün münasebeti nedeniyle aylık düzenledikleri buluşmaya gittim, sonrasında da sinemaya...

Barış'ı babaanneye bıraktık, evi yaptırma döneminde cumartesi mecburen bırakmak zorunda kaldığımızdan artık daha rahat bir şekilde bıraktım ama içimdeki rahatsızlık eskisi gibi yoğun olmasa da beni yanlız bırakmadı. Bir taraftan da artık kendime de zaman ayırmam gerektiğini söyleyip duruyorum ama yine de zaten hafta içi görmüyorum 2 günümüz var onda da çocuğumu bırakıyorum diye vicdan yapıyorum. Ama ruh hali düzgün, kendine zaman ayıran bir anne her zaman daha iyidir di mi ama ..

Neyse filme gelecek olursak, gerçekten çok güzeldi. Konu, anlatım, Mehmet Günsür :) Ağladım hatta :) Uzun lafın kısası aylar sonra sinemaya gitmek bana çok çok iyi geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder