Balkabağım benim:)

6 Nisan 2011 Çarşamba

heyo heyo heyoooooo BARIŞ'IN DİŞİ ÇIKTIIIIIIIII...

Çok mutluyummmmm.....bugün itibari ile Barış'ımın dişi çıktıııı...Daha önce çıksa bu kadar sevinir miydim bilmem, Barış dün itibari ile 14 aylık oldu ve ben uzun zamandır ne zaman çıkacak bu diş diye merak içerisindeyken Serpil'in akşam arayıp (17.40 gibi) 'müjdemi isterim Barış'ın dişi çıktı' haberi ile resmen havalara uçtum.





Emin olmadan aramak istemedim, bardağa değince çıt çıt ses geliyor, göstermiyor ama gülünce görünüyor dedi.Hemen Fatih'i, sonra annemi aradım. Topluca sevindik. Ama eve zor gittik diyebilirim. Ağzına bakınca göremediğimizden parmağımla dokundum ve evet çıkmışşşşş, sivri bişey.. sonrasında gülünce gördüm altta solda...kuzucuğummmm... eti yarılmış, içinde cam gibi duruyor... zaten alt ve gerçi üst de kabarık kabarık.. herhalde denilen gibi olur ve arka arkaya patlamaya başlar... Sık sık uyanmaları da azalır belki(bu da bir umut:)


Fazla sıkıntı çekmeden bu dönemi de atlatırız umarım..


Canım, canımın içi, bitanecik sevgilim,küçük surat, boncuk, bocilik, ancilik, cobbitik, cobbitik hasan (Barış'ın lakapları) ilk dişin hayırlı olsun annem...seni sınırsız bir aşkla seviyorum..

(İlk resim 27 Mart, ikincisi pijamalı olan 16 Mart)

2 yorum:

  1. oooooo, nihayet güzelim. Hayırlı uğurlu olsun darısı arkadan gelenlere bir çırpıda çıkıversin hepsi.Sabah sorup da akşamına çıkması da nasıl bir tesadüf değil mi, gerçi bu aralar her görüştüğümüzde sorar hale gelmiştim di mi ben de merakla bekliyordum çünkü.
    İlk gören Serpil ise baştan aşağı donatması gerkiyor ona göre :))) Diş hediğini / bulgurunu bekliyoruz artık canımcığım.

    YanıtlaSil
  2. Yüzyüze görüştük ama burdan da yazayım dedim, sağol tatlım, darısı senin oğlanlara..bu kadar tantanadan sonra hediksiz olmaz tabi ki:)

    YanıtlaSil