Balkabağım benim:)

16 Ocak 2012 Pazartesi

ilk tiyatro deneyimimiz


15 Ocak pazar.. Barış'ı ilk kez tiyatroya götürdük.

 Pembe Kurbağa Tiyatrosu'nun Sevgili Kardan Adam isimli oyunu...

Aslında bu fikir kafamda hep vardı ama nasıl olacak diye de merak ediyordum, ya Barış zaptedilemez halde olursa diye(gerçi en fazla çıkarız oyundan diye düşüyordum) Pembe Kurbağa tiyatrosunu  duymuştum, işyerindeki bir arkadaşımdan. Oyunlara bakarken canım arkadaşım Nihan'la birlikte gitmeye karar verdik. Biletleri mybiletten aldık, zaten 0-3 yaş arası çocuklara uygun olduğu, çocukların rahat hareket edebildikleri bir yer olduğunu da öğrenince, içimiz daha da rahatladı.

İyi ki de almışız biletleri, iyi ki de gitmişiz. Barış çok eğlendi. Şarkılar, anlatımlar, interaktif uygulama ve tabi ki yanıp sönen rengarenk ışıklar çok ilgisini çekti. Zevkle, kimi zaman dikkatle, kimi zaman da oyundan tamamen bağımsız takılarak oyunu izledi. Öyle yorulmuş ki, yolda uyudu hatta uzun süredir gündüz en çok 1 saat uyurken, dün 2,5 saat uyudu. Değişik, zevkli, eğlenceli güzel bir tecrübe oldu.

Oğlum mutlu oldu, ben daha fazla....

Her zamanki gibi Barış yapışkanlı şeyleri sökmeye çalışıyor, ikinci resimde görüldüğü üzere pembe kurbağanın alt kısmı soyulmuş :)

Nihanlarla...
Bizimkisi başkalarının oyuncağının derdinde:)
Flaş patlayınca gözleri kamaştı yavrumun:)


Dikkatle izlediği anlardan, aslında çocuğunu ilgi ile izledi..


kuzucuklar sizi:) yiğitle barış
karlı bir Ankara pazarıydı, çok da güzel...Barış karı yakalamaya çalışıyor:)




2 yorum:

  1. AAAA resim istiyorum,Yiğit ile sarılırken ne kadar güzel çıkmışlar maşallah.Çok güzel bir gündü. Tekrarını mutlaka yapalım canımcığım.

    YanıtlaSil
  2. Hemen yolluyorum resimleri. Evet çok tatlı çıkmışlar, gerçi Yiğit olayı bitirmiş, o ne tatlı bakıştır öyle, poz vermiş resmen maşallah yakışıklı oğluma..elindeki kurabiyeyi de sıkıca tutmuş:)çok şekerler..evet tekrar gidelim,kesinlikle...

    YanıtlaSil