Balkabağım benim:)

13 Aralık 2010 Pazartesi

İzmir-ilk uçak seferi

Telekom Hukukçularının toplantısı için 3-5 Aralık'da İzmir'e gittik. Tabiki Barış'la birlikte.. Kimseye bırakamayacak durumda bakıma muhtaç bebekleri olan (toplantı davet yazında yazan şekilde yazdım) avukatların yanında bebeğe bakacak birini getirmesi ile toplantıya katılımı zorunlu hale getirdiler. Biz de maaile İzmir'e gittik. Ama öncesinde beni yapacağımız yolculuk bayağı gerdi. Zira ilk kez arabasız ve ilk kez uçakla ve yanımızda illaki 2 bavul ve illaki Barış'ın arabası ve bizim el çantalarımız ve Barış'ın günlük çantası ve yemek çantası ile birlikte ve bir sürü tanıdık ama iş arkadaşı olduğundan belli bir resmiyet olan insanlarla seyahat etme gerginliği vardı üzerimizde.

Ama uçak yolculuklarımız çok güzel geçti. Barış gelirken de giderken de uçak havalanmadan uyudu. Zira uçak saatleri akşam olduğundan zorluk çıkarmadı. Ama bebek arabasını aç kapa, bavulları idare et, bu arada Barış sürekli kucakta, üzerinde paltolar...Bu durum arabasız olmaya hiç ama hiç alışamayan eşime biraz zor geldi... Gerçi o da kabul etti sonra uçağın daha rahat bir ulaşım aracı olduğunu, zorlukları olsa da...

Telekoma özel yemekler çıkartıldığından (toplantı saatlerine göre) pek de tutmadım yemeklerini, çünkü Barış'a ilk gün evden getirdiklerimi yedirdim ama sonrasında oradan yediririm diye düşünmüştüm. Zorlandım açıkçası, az çeşitler, tuzlu mu tuzlu yiyecekler. Bizim oğlan kavanoz maması da yemediğinden. Gerçi yapay olan herşeye karşı bizimkisi..Meyveydi, balıkdı, idare ettik bir şekilde..

Toplantı pazar öğlen bitti, uçak 20.45 olduğundan ve servis saat 18.30 da kalkacağından o süre zarfında Kordon'da gezdik. Bayağı rüzgarlıydı ama bizimkisi sağolsun açık havayı alınca hemen uyudu, 1,5 saat kordanda dolaştık. Onca zaman İzmir'e geldim gittim duruşmalar için, kim derdi ki bir gün kocan ve çocuğunla Kordon'da gezeceksin? Allahıma çok şükür...

Güzel bir tecrübe, güzel bir anı oldu, İzmir seferi... Bundan sonraki toplantıda inşallah Barış da artık yürür olacağından onu sürekli taşımak ya da sevmediği halde arabasında oturtmak zorunda kalmayacağımızdan daha kolay olacağı ümidindeyim. Ve tabi herşeyi daha rahat yiyeceğinden...Sağlık olsun da, yaşayıp göreceğiz...

1. tin tin yürüyeceği için aslında daha kolay olmayacak ama bende bir an önce yaz gelsin yürüsün oğlum öyle gezelim düşüncesindeyim, her bir "anı" ayrı bir güzel canom . Evet Allaha binlerce şükür

2. Yaaa evet bir de o var, herkes öyle diyor, yürüyünce daha zor diye.. ama otelde emeklemesine müsaade etmediğimden çok yordu beni, kucak ve araba olayı.. Yani iyi kötü yürür, ben de arkasından yürürüm diye düşündüm, zira gün geçtikçe kucakta taşımak zor oluyor, zaten hiç istemiyor da kucağı, illa yerde olacak..yaşayıp göreceğiz..