Balkabağım benim:)

13 Aralık 2010 Pazartesi

TAY TAY :))))


Artık çok bariz bir şekilde tay tay duruyoruz, yaşasın ve maşallah oğluşuma... 2 -3 hafta öncesinde anlık geçişlerde ellerini bırakıyordu, 3-5 gün öncesinde de 1-2 saniye kadar... Dün 'yaşasın 3 saniye bıraktı ve düşmeden ayakta durabildi' diye sevinirken, bugün tam 10 saniye durdu, bacaklar iki yana açılmış üçgen vaziyetteyken, hem de 2 kere... Çarşamba günü yani 8 Aralık'ta Fatih yine bu kadar uzun süre durduğunu söylemişti ama mutfaktaydım ve yetişemedim.. Sonrasında geldiğimde de yandaki fotografı çektim. Gerçi burda ayakları ile Fatih'ten destek alıyor ama olsun:)))
Ama bugün süperdi... Maşallah oğluma...Yaşına doğru yürür diyorlar ama, bakalım...Sağlık olsun da...Onunla yaşadığım her ilk bir muzice, seni çok seviyorum oğlum, canım, herşeyimmmm....


(Fotograf, üstünü değiştirken elimden kaçtığı sıra, iki ara bi dere karıştırma halinde, 12 Aralık)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder