Balkabağım benim:)

27 Mayıs 2011 Cuma

ikinci dişimiz



Resimler 13 Mayıs, ilk resimde dişi de görünüyor:) Kafamıza bişey koyup düşürünce Barış çok seviyor:)
15 Mayıs, yakışıklı oğlum benim, maşallah
Yazamadım araya babamın rahatsızlığı, 19 Mayıs tatili falan girince merasimle çıkardığımız için yine heyecanla beklediğimiz ikinci dişimiz 18 Mayıs Çarşamba günü çıktııııı..... İlk diş 6 Nisan'da çıkınca ve ikinci de bir türlü gelmeyince bu ikincisi de ayrı bir sevinç yarattı. Gerçi ben bahaneye bakıyorum, herşeye sevinmek için.
Diğer dişleri de kabarık kabarık kuzucuğumun ama umarım her birinin arası böyle 1,5 ay olmaz. Hani diyorlardı, biri çıkınca hepsi arkasından çıkar merak etme.. merak ettiğimden değil de bizim oğlanın herşeyi böyle merasimle:) göbeğini de taaa 15 gün sonra düşürmüştü:)
Seni de dişini de o kara gözlerini de yerim annem benim...."sen nasıl bişeysin böyle, masaldan mı geldin doğru söyle, ben nasıl vuruldum böyle"(Kenan Doğulu'nun en sevdiğim şarkılarından biri ve ben ara ara Barış'a söylerim, evet masaldan geldi, kahramanım benimmmm)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder